Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Lykkes ApS
CVR-nr.: 43905872
Adresse: Apollovej 41, 6960 Hvide Sande
Mailadresse: lykkesfrisoer@gmail.com
Telefonnummer: +45 22896960

 

Betaling

Hos Lykkes kan du betale med henholdsvis  Visa og Mastercard.

Reservation af beløb

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Der er ikke gebyr på kortbetaling.

 

Fragt

Når du handler hos Lykkes kan du få leveret din pakke med fragtselskaberne: DAO , GLSbeller PostNord 

Pris ved DaoSHOP:
2 kg: 51 kr.
4 kg: 57 kr. 

DaoHOME:
2 kg: 54 kr.

PostNord:
2 kg: 57 kr.
4 kg: 82 kr.

Den præcise fragt i forhold til vægt udregnes i kurven. 

Leveringstid er 2-4 hverdage.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Lykkes.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give mig besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til lykkesfrisoer@gmail.com.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos Lykkes, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Returnering

Når du har givet Lykkes besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til mig.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Jeg refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som jeg tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor jeg har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Jeg tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Jeg kan tilbageholde betalingen indtil jeg har modtaget varen, med mindre du sender mig dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Lykkes ApS
Parallelvej 7, 6960 Hvide Sande

Jeg modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos Lykkes som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Lykkes ApS
Parallelvej 7, 6960 Hvide Sande

Jeg modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte lykkesfrisoer@gmail.com.

 

Persondatapolitik

Jeg har brug for følgende oplysninger, når du handler hos mig:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Jeg registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Lykkes ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.lykkesshop.dk er Lykke Viborg Ustrup.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: lykkesfrisoer@gmail.com.

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.09.2024